Angeldust

Direktlänk till inlägg 26 september 2014

farmors älskade gull <3

Av jeanette andersson - 26 september 2014 22:59

 
Farmors älskade lille påg , imorgon fyller du 3 år ...

Denna tiden går så snabbt , men att få finnas för dig var dag är mer värt än någon skatt ...

Du glädjer mig varje dag ...

Att få höra du älskar mig varje dag ..

Hur kan lyckan bli mer komplett , än med dig i den ...

Älskade lille Liam du ger mig skratt ..

Med dig är dagarna ljuva trots himmlen är svart ...

Du lyser upp och bringar lycka i våran kropp ..

Imorgon ska vi fira dig hela dan ..

Du får bestämma allt firande på din 3 års dag ...

Imorgon var det 3 år exakt som du tittade fram kl 20.58 och farmor var där ..

Delade denna stund med tårar och lycka ...

Din mamma och pappa så fina och så stolta ...

älskar dig så min älskade lille påg 

grattis säger vi snart o paketen väntar på dig snart   

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jeanette andersson - 11 oktober 2018 17:01


    Min älskling min själs vän  Mina drömmars man min framtid  Är så lycklig jag dig fann ..vi är förenade i evighetens famn   Denna kärlek är som en saga men så sann Den ska fylla våra livs sidor med det bästa varje dag jag ska ge d...

Av jeanette andersson - 25 februari 2017 21:56

https://www.youtube.com/watch?v=bF5PHyEnt9g

Av jeanette andersson - 25 februari 2017 21:30


  Tbx med bloggande o tänker mig att påbörja en bok om det <3 Är en kvinna som är myket mediala o älskar desssa gåvor jaga hjälper många med både ande kontakt o medial vägledning helaing mm .. är även djur kommunikatör .jag kommer här skriva en m...

Av jeanette andersson - 16 september 2016 18:38

  Min älskade svärdotter min fina vän Så stolt över dig ich ditt evigt kämpande Idag har du lyckats helt , denna tiden var värt det och lyckan lyser om dig ..När jag såg dig denna dag , Du kom ut med en frihet och en framtid så klar ..Lyckan att se ...

Av jeanette andersson - 15 september 2016 12:09

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards