Angeldust

Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av jeanette andersson - 6 augusti 2014 10:38

 

Trodde på känslan och den var sann ...

Du döljde saker som inte borde funnits här ....

Att föneka och dölja sanningar ...

Blir bara värre och ensam står du kvar efter allt det där ...

Ärligheten är den man ska hålla fast ...

Hade du gjort de hade vi inte stått här ...

Att allt kan förstöras på bara en kort stund ..

Vet vi väl alla och därför borde vi leva sunt ...

Men ofta glöms denna viktiga livs moral ...

Att ärligheten hägrar älskar ju jag ...

Detta ord borde vara så lätt att leva upp till tycker jag ...

Men istället väljs det falskhet som en subsistut  anser jag ..

Vad händer med folk i vår värld? ..

Krig oense och falskhet har tatt övertaget här ...

Jag blundar och öppnar ögonen igen ...

Och önskar allt är en mardröm men förstår så är inte sanningen ...

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards