Angeldust

Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av jeanette andersson - 4 augusti 2014 10:13

 

Tbx igen kära läsare ... kram hoppas ni hänger på   

Av jeanette andersson - 4 augusti 2014 10:03

 

Kämpandet ger frukt och ny syn ....

Jag lämnar gammalt som tyngt en stund ...

Jag öppnar porten för flödet som vill in ....

Massa förändringar är på väg ...

Nu gäller det göra rätt, för det är de som gäller sen ....

Att rensa det du ej vill ha kvar , ger dig nya möjligheter redan idag ...

Det kan såra och kännas tungt , men i slutänden är det en mening med det endå ...

Förändringarnas atmosfär är i full spinn ...

Moder jord tar dig med om du är redo så bara hoppa in ....

Du måste tåla de som sker runt om ...

Håll dig stark och streta inte emot ...

Förändringarna är många nu på vår jord ....

Massa tråkigheter blir det för vi ej lever sunt ...

Börja redan här och nu ...

Livets hjul snurrar snabbare just nu ...

Håll dig fast , det är nu du har din chans ....

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards