Angeldust

Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av jeanette andersson - 5 augusti 2014 10:13

 

Kärlek ett ord så starkt ...

Ett ord att värna om ....

Ett ord att aldrig ta för givet ....

Kärlek ska vara ärlig , inte misskötas ...

Tro aldrig kärleken finns kvar om du inte sköter om den ...

Den måste skötas med kärlek , respekt, ärlighet , förståelse och varme ...

Sårar du den läker den inte helt , eftersom kärleken är lika känslig som stark ...

Var den trogen annars dör den ut ...

Var den ärlig annars förlorar du den snart ...

Kärleken finns för dig ....

Om du är beredd att vårda den i dig ...

Ge av din kärlek och du ska få ....

Kärleken är den finaste glöm aldrig den bort ...

Att stå där ensam kvar ...

Kan vara det största misstag ....

  

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards