Angeldust

Alla inlägg den 13 juli 2014

Av jeanette andersson - 13 juli 2014 18:50

 

Ge mig ro ge mig frid .....

Ge mig vingar och styrka att kämpa med ...

Vill vara frisk och kry ,njuta och leva varje dag från nu ...

Vill inte vara i en kapsel , fast med massa trassel ....

Vill andas ut och andas in lyckan och kärlekens magi ...

Vill känna njutningen av livets arom och lite till ....

Bli fri från medecin och läkar empati ...

Som sitter högst upp på skämt lisans priori ...

Ge mig ett liv utan dessas falska sympati ...

Och deras nertryckande filosofi .....

Jag vill leva i sus och i dus ,efter allt helvete jag råkat ut ...

Vet fler lider som mig , men jag tycker lyckan borde ta tag  om mig .. 

Ge mig vingarnas lätta slag , ge mig lyckan att sprida här ....

Livet har visat mig en hel del , nu tycker jag att lätta lärdomar ska trilla ner ...

Ber på mina bara ben , gud låt mina ord få närma dig ....

Ge mig stoftet du har i beredd , för att skona min trötta kropp ,och ge liv till den ...  AMEN 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards