Angeldust

Alla inlägg den 11 oktober 2018

Av jeanette andersson - 11 oktober 2018 17:01

 


Min älskling min själs vän 

Mina drömmars man min framtid 

Är så lycklig jag dig fann ..vi är förenade i evighetens famn


Denna kärlek är som en saga men så sann

Den ska fylla våra livs sidor med det bästa varje dag

jag ska ge dig den kärlek du förtjänar och den trygghet som jag bär delar jag med dig och lyckan sprider sig inom oss jag är så kär...


Nicolas min älskling min underbaraste

Att få dela mitt liv med dig är det finaste jag vet

våra barn och barn barnet med så klart och svärdotter o svärsönerna tillsammans en stor familj det gillar jag..


Vill fylla mitt liv med denna kärlek och lycka ge av allt jag har så ni känner lycka ..

Jag älskar dig så och jag är så lycklig vi ska fira vår första jul o nyår detta är evig lycka .

Vill uppleva detta år efter år Nicolas jag vill för alltid dela det med oss.. 



Älskar dig min prins 😘❤❤❤❤


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards